هتل پنج ستاره کرون پلازا

اطلاعات هتل در یک نگاه
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو تور بصورت اقساط و یا نقد با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
(ساعت کاری: ۹:00 تا ۱۷:00)

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کرون پلازا واقع در شهر دیره دبی است. این هتل درست روبروی مرکز همایش‌های بین المللی دبی قرار گرفته و با توجه به سطح امکانات رفاهی و تفریحی آن، یکی از بهترین هتل‌های منطقه شناخته می‌شود. اتاق‌های مدرن هتل Crowne Plaza sheikh zayed با فضای دلباز و چشم انداز زیبایی از شهر و استخر روباز هتل پذیرای ساکنین خود هستند و کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامت بی‌دردسر مهمانان، از قبل در فضای اتاق‌ها تعبیه شده است. این هتل علاوه بر امکانات سکونت و تفریحات متنوع، فضایی برای سرو غذا در نظر گرفته و مهمانان می‌توانند در رستوران‌ها و بارهای آن غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. و یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب آن، دسترسی آسان به جاذبه‌های مهم دبی مانند مرکز خرید امارات، پیست اسکی، ساحل کایت، برج العرب و برج خلیفه از محل هتل است.

اتاق‌ها

هتل پنج ستاره کرون پلازا در منطقه بیزینس پارک دوحه، دارای استخر روی بام است و مرکز تجاری، اسپا و مرکز تناسب اندامی ۲۴ ساعته را عرضه می‌کند. با ماشین از فرودگاه بین المللی دوحه تا هتل، پنج دقیقه راه است. هر اتاق بزرگ هتل، منظره‌ای رو به دوحه و کره‌ی زمین بیزینس پارک دارد و دارای سرویس خواب لوکس هستند. در حمام‌های اختصاصی و مدرن، حوله‌های پالتویی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان عرضه می‌شوند. غذاهای خاورمیانه‌ای، اروپایی و برزیلی در ۶ رستوران هتل سرو می‌شوند که یکی از آن‌ها در کنار ساحل قرار دارد. بوفه صبحانه در رستوران اصلی آماده برای کسانی سرو می‌شود که رزرو تخت خواب و صبحانه داشته باشند. اعضای انحصاری کلوپ و مهمانان کینگ سوئیت از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب به کلوپ دسترسی دارند. در این کلوپ صبحانه و عصرانه ارائه می‌شود. کارکنان هتل می‌توانند برایتان تور رزرو کنند یا ماشین اجاره کنند. از آنجایی که هتل کرون پلازای دوحه – بیزینس پارک در منطقه تجاری قرار دارد، با ماشین با بازار شلوغ سوق واقف ۵ دقیقه راه و با تفریحگاه ساحلی کورنیش ۷ دقیقه راه است.

رستوران‌ها

امکانات و خدمات رفاهی این هتل به قدری زیاد و با کیفیت است که تقریبا شما را برای خروج از هتل برای تفریح و سرگرمی غیر ضروری کرده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی داخل اتاق‌های فضای هتل، غذاهای متنوع رستوران ها و امکانات رفاهی از قبیل استخر و باشگاه بدنسازی برای گذراندن تعطیلات و استراحت استفاده کنید. علاوه بر امکانات رفاهی از آنجایی که این هتل در قلب شهر دوحه قرار دارد، در نتیجه شما می‌توانید در صورت نیاز به راحتی به مرکز شهر دوحه دسترسی داشته باشید. ادامه امکانات رفاهی این هتل مجلل را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد: استخر روباز و سرپوشیده استخر بازی گودکان باشگاه بدنسازی سونا و جکوزی زمین گلف اسپا و ماساژ حرفه‌ای کافی شاپ 7 رستوران متنوع سالن آرایشی و زیبایی انبار چمدان پارکنیگ اختصاصی صندوق امانات پرستار کودک خشکشویی و لباسشویی

خدمات و سرگرمی

همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره کریم این هتل در مجموع دارای 7 رستوران با غذا‌های متنوع و آشپز‌های حرفه‌ای است که بهترین و با کیفیت‌ترین غذا‌ها را در محیطی دلنشین و زیبا به مهمانان این هتل ارائه می‌دهد. نام رستوران‌های هتل کرون پلازا به شرح زیر می‌باشد:
رستوران آرامده (Aramade) ویژه غذا‌های مدیترانه‌ای
رستوران رودیزیو (Rodizio) ویژه غذا‌عای تند و برزیلی
رستوران آرگوئلینا لانج (Arguelina Lounge) ویژه غذا‌های خاورمیانه‌ای

امکانات

برای سفر کاریتان به پایتخت قطر، هتل کراون پلازای دوحه – بیزینس پارک را انتخاب کنید. با ماشین از هتل تا فرودگاه بین المللی شهر ۱۰ کیلومتر راه است و هتل در احاطه بانک‌های شلوغ و منطقه تجاری است. بعد از جلسه‌ای موفقیت‌آمیز در امکانات همایشی هتل، از موزه هنر اسلامی نزدیک بندرگاه بازدید کنید که تنها سه کیلومتر با هتل فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *