تورهای اقساطی استانبول

تور اقساطی استانبول، سفر به دو قاره با یک تور

تور اقساطی استانبول برای چه کسانی مناسب است؟ اگر احیانا بودجه محدودی برای سفر به استانبول دارید و ترجیح می‌دهید که بودجه تان را برای خرید و تفریح در استانبول کنار بگذارید، بهتر است که از تور قسطی استانبول استفاده کنید. چرا که با توجه به فرصتی که برای شرکت در تور استانبول از دم قسط برای شما در نظر گرفته شده است. این فرصت طلایی و شانس ایده آل را دارید که هزینه تور استانبول را بعد از سفر پرداخت کنید.
در واقع شما ناچار هستید، هزینه خرید لباس‌هایتان از مراکز خرید استانبول و هزینه تفریح در این شهر را در همان لحظه پرداخت کنید، پس تصمیم اقتصادی و هوشمندانه‌ای است که به جای صرف همه بودجه‌تان برای خرید تور استانبول ، از تور اقساطی استانبول استفاده کنید تا بتوانید تمام بودجه ای که در اختیار دارید. را در شهر استانبول، برای خرید و تفریح و خوشگذرانی هزینه کنید.

تور اقساطی استانبول، سفر به دو قاره با یک تور

تور اقساطی استانبول

انواع تورهای قسطی استانبول

برای اینکه شرایط تور اقساطی استانبول برای همه مناسب باشد، ما تور استانبول از دم قسط را هم به صورت تور هوایی قسطی استانبول و هم به صورت تور زمینی قسطی استانبول برگزار می‌کنیم. می‌توانید بسته به این‌که از چه سبک سفری خوشتان می‌آید و ترجیحی که برای نحوه سفر به استانبول دارید و هم قیمتی که برای تور اقساطی استانبول مد نظر دارید، یکی از انواع تورهای قسطی را برای سفر انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که می‌توانید بسته به سلیقه، انتظارات و اولویت‌هایی که دارید، هتل های 3 ستاره، هتل های 4 ستاره یا هتل های 5 ستاره استانبول را برای اقامت انتخاب کنید و برای اقامت در هر کدام شان تور قسطی استانبول را رزرو کنید. به خاطر داشته باشید که تورهای اقساطی و اقتصادی ابرش پرواز مناسب و متناسب با بودجه شما عزیزان است.

تورهای هوایی قسطی استانبول

اگر ترجیح می‌دهید که در سریع‌ترین حالت ممکن و به آسان ترین روش به استانبول برسید و روزهایی که در اختیار دارید. را تماما به تفریح و خرید در استانبول اختصاص دهید، سفر هوایی به استانبول برای شما بهترین گزینه است.
حالا اگر می‌خواهید این سفر هوایی به استانبول را با کمترین بودجه ممکن تجربه کنید، راه حل ما برای شما این است که تور هوایی استانبول از دم قسط را برای خودتان رزرو کنید. چرا که در این صورت هم به صورت هوایی و با سریع‌ترین روش ممکن به استانبول می‌رسید و هم این‌که هزینه تان برای سفر به استانبول کمتر می‌شود. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟!

تور هوایی قسطی استانبول

تورهای زمینی قسطی استانبول

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن با کمترین هزینه به استانبول سفر کنید، رزرو تور ارزان زمینی استانبول به صورت اقساطی است. اگر می‌خواهید یک سفر کم خرج را تجربه کنید و از مسیر سفرتان نیز لذت ببرید، سفر زمینی به استانبول انتخاب مناسبی برای شماست.
اگر شرایط و سلیقه شما با تور زمینی استانبول جور در می آید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که فرصت شرکت در تور زمینی اقساطی استانبول را از خودتان نگیرید.

شرایط خرید تور اقساطی استانبول از ابرش پرواز

هر مسافر می تواند تا سقف 20 میلیون تومان از شرایط اقساط تور استانبول استفاده کند. شما می‌توانید اقساط تور استانبول را بسته به شرایط و میل خودتان ظرف مدت 4 تا 10 ماه پرداخت کنید. یکی از مزایای تور اقساطی استانبول ابرش پرواز این است. که کارمزد بسیار کمی برای رزرو تور اقساطی استانبول از تهران از شما عزیزان را لحاظ کرده است.
می‌توانید با بهترین شرایط و با کارمزد 3 درصد از تور قسطی استانبول استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای رزرو تور قسطی استانبول باید به تعداد ماه های اقساط یعنی از 4 تا 10 عدد چک به همراه یک چک ضمانت ارائه کنید که البته در پایان اقساط به شما برگردانده می شود.
برای پرسیدن سوالات خود و دریافت اطلاعات کامل درباره شرایط خرید تور اقساطی استانبول با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید.

نحوه خرید تور قسطی استانبول از ابرش پرواز

نحوه خرید تور قسطی استانبول از برش پرواز

نحوه رزرو تور قسطی استانبول بسیار ساده و راحت است. امکان رزرو هر هتلی که در استانبول مد نظر دارید، در هر زمانی برای تان مهیاست. برای خرید تور قسطی استانبول کافی است که با آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید و با کارشناسان زبده و با تجره ما صحبت کنید تا بهترین شرایط رزرو تور اقساطی استانبول را برای شما توضیح دهند. در نهایت می‌توانید با ارائه مدارک لازم برای خرید تور اقساطی استانبول، تور مورد نظرتان را رزرو کنید و راهی این شهر زیبا و دلربا شوید.

قیمت تور اقساطی استانبول

قیمت تور اقساطی استانبول می‌تواند بسته به نوع ستاره هتل، امکانات و لوکیشن هتل، زمان سفر، تعداد روزهای سفر و امکانات تور، متغیر باشد. برای اینکه از قیمت ارزان‌ترین تور اقساطی استانبول اطلاع پیدا کنید، بهتر است که یک تماس با همکاران ما داشته باشید تا دقیقا شما را راهنمایی کنند که کدام تور قسطی استانبول برای شما مناسب‌تر است و قیمت تور اقساطی استانبول مد نظر شما دقیقا چقدر است.
این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت تور قسطی استانبول ابرش پرواز به ارزانترین شکل ممکن برای شما در نظر گرفته شده است تا همه شما بتوانید با کمترین بودجه و بهترین شرایط در تور اقساطی استانبول شرکت کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول پر از جاهای دیدنی متنوع است. اگر بخواهیم همه جاهای دیدنی استانبول را نام ببریم، نتیجه یک لیست بسیار طولانی و بلند می‌شود که شاید برای دیدن آن‌ها باید ده‌ها بار به استانبول سفر داشته باشید.
استانبول پر از کاخ‌های زیبا، اماکن تاریخی جذاب، موزه های دیدنی، خیابان‌های عالی برای خرید، پارک‌های دیدنی، شهربازی‌ها و پارک‌های آبی بی‌نظیر، گالری های هنری فوق العاده، بازارهای قدیمی جالب، مراکز خرید مدرن و جذاب، اماکن تفریحی عالی و مساجد و کلیساهای شگفت انگیز است.

جاذبه های گردشگری استانبول

سفر به استانبول برای خرید

تور استانبول از دم قسط این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که به جای صرف همه پول و بودجه خود برای خرید تور استانبول به صورت نقدی، بودجه‌تان را برای خرید انواع و اقسام لباس ها و تفریحات در استانبول پس‌انداز کنید.
همه ما این را می‌دانیم که نیمی از جذابیت سفر به استانبول به گشت زدن در بازارها، پاساژها و مراکز خرید جورواجور این شهر است. یکی از مزیت های استانبول این است که صنعت پوشاک در آن بسیار قوی است و محال است که کسی با هر بودجه، هر سلیقه و هر سنی که داشته باشد، نتواند لباس‌های مورد نظرش را در استانبول خریداری کند.
پس اگر به دنبال خرید لباس در استانبول هستید. و بودجه کمی برای سفر به این شهر دارید، بهتر است که از تور ارزان قسطی استانبول استفاده کنید. شما می‌توانید در استانبول از مراکز خرید معروفی مثل مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید فروم و مرکز خرید زورلو سنتر خرید کنید یا از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های واقع در خیابان‌های خرید معروف استانبول مثل خیابان استقلال و خیابان بغداد دیدن کنید.

خرید لباس ارزان در استانبول

شاید شما هم به دنبال جواب این سوال باشید که چگونه می‌توان در استانبول خرید ارزانی را تجربه کرد. خوشبختانه باید به شما بگوییم که راه های مختلفی برای تجربه خرید ارزان در استانبول وجود دارد.
می‌توانید به ارزانترین مراکز خرید استانبول مثل مراکز اوت لت این شهر مراجعه کنید و یا اینکه برای خرید لباس ارزان راهی یک سری مناطق خاص برای خرید لباس ارزان در استانبول شوید که از جمله آن ها می توان به منطقه مرتر و لاله لی اشاره کرد.
راه دیگری که پیش رو دارید، این است که در مراکز خرید بزرگ استانبول گشت بزنید و خریدتان را فقط از فروشگاه‌هایی انجام دهید که لباس هایشان تخفیف دارند. یک راه دیگر هم اینکه در زمان جشنواره‌های خرید استانبول مثل جمعه سیاه راهی استانبول شوید و در آن زمان خرید لباس‌های مورد نظرتان را انجام دهید.

بهترین مناطق استانبول برای اقامت

استانبول شهری است که به دو بخش مجزا تقسیم شده است. احتمالا این را می‌دانید که استانبول تنها شهری در دنیاست که هم در قاره آسیا و هم در قاره اروپا قرار گرفته است. در واقع آن دو بخشی که استانبول را تشکیل داده‌اند، بخش‌های آسیایی و اروپایی هستند.
هر دو این بخش ها با وجود تفاوت های زیادی که با همدیگر دارند، برای اقامت جذاب هستند. البته اصولا برای توریست‌ها اقامت در بخش اروپایی استانبول در اولویت است. چراکه بیشتر جاهای دیدنی استانبول، بیشتر اماکن توریستی آن و اکثر مراکز خرید معروف استانبول در این بخش قرار گرفته‌اند.
در میان مناطق اروپایی استانبول، منطقه بی اوغلو به دلیل داشتن مراکز خرید گوناگون و اماکن تفریحی متنوع و منطقه فاتح به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری دیدنی و اماکن تاریخی ارزشمند از بقیه محبوب‌تر هستند.

بهترین مناطق استانبول برای اقامت
وسایل نقلیه برای تردد در استانبول

وسایل نقلیه برای تردد در استانبول

شما برای تردد در شهر بزرگ استانبول گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. اگر به دنبال راحتی هستید، می‌توانید از تاکسی‌های استانبول برای تردد در شهر استفاده کنید. البته باید این را در نظر داشته باشید. که خیلی اوقات خیابان‌های استانبول پر ترافیک هستند و در نتیجه شاید تاکسی همیشه گزینه راحت و خوبی برای تردد در استانبول نباشد.
در واقع بر خلاف باور عموم، گاهی اوقات تردد با اتوبوس، مترو و تراموا می‌تواند سریع‌تر و راحت‌تر و در عین حال ارزانتر باشد. اگر راهنمایی ما را می‌خواهید، بهتر است که گاهی اوقات استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول را نیز در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانید.
مخصوصا اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید و می‌خواهید با تور اقساطی استانبول از تهران به ترکیه سفر کنید، بهتر است که در هزینه های تردد در استانبول نیز صرفه‌جویی کنید تا در کل هزینه سفرتان به ترکیه برایتان ارزان تمام شود.

بهترین زمان سفر به استانبول

فصل بهار و فصل پاییز از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به استانبول محسوب می شوند. از آن طرف فصل تابستان به خاطر تنوع برنامه‌های تفریحی یکی از بهترین فصل های سفر به استانبول است. گذشته از این‌ها، برای کسانی که به دنبال خرید ارزان در استانبول هستند، زمان‌های جشنواره های تخفیف استانبول به عنوان بهترین زمان سفر به استانبول شناخته می‌شوند.
مسافران و گردشگران زیادی هستند که بیشتر از آب و هوا و برنامه‌های تفریحی، به ارزانتر بودن لباس‌های مراکز خرید استانبول اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند. که در بهترین زمان ممکن برای خرید ارزان در استانبول به این شهر سفر کنند.
این دسته از مسافران معمولا اواسط تیر، اواخر آذر یا زمان برگزاری اعیاد خاص مثل عید فطر را برای سفر به استانبول انتخاب می کنند تا از تخفیف های مراکز خرید استانبول در چنین موقعیت هایی استفاده کنند.

بهترین هتل های استانبول

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم ، امکان رزرو تور استانبول از دم قسط برای انواع هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در هر منطقه ای از استانبول فراهم است. یکی از مزیت‌های تور قسطی استانبول آژانس مسافرتی ابرش پرواز در این است که دست شما برای انتخاب انواع هتل در این تور کاملا باز است.
اگر با هتل‌های استانبول آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که هتل‌هایی مثل هتل مونوپول و هتل فیده از جمله بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، هتل وایت مونارچ و هتل تولیپ پرا از جمله بهترین هتل‌های 4 ستاره استانبول و از آن طرف هتل هایی مثل هتل سوفیتل تکسیم و هتل گرند میکل از جمله بهترین هتل های 5 ستاره استانبول هستند.

بهترین هتل های استانبول
بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول

وارد هر کدام از خیابان های استانبول که شوید، با دنیایی از رستوران‌های متنوع رو به رو می‌شوید که می‌توانید هر کدام از آن ها را برای غذا خوردن انتخاب کنید. اما در میان همه رستوران های استانبول، یک سری از رستوران ها به دلیل لوکیشن خاص، غذاهای بهتر و یا هر دلیل دیگری محبوبیت خاص تری نزد مسافران و مردم شهر استانبول پیدا کرده اند. از جمله بهترین رستوران های استانبول می توان به رستوران 360 استانبول، استیک هاوس نصرت و رستوران فیسین اشاره کرد.

مدارک لازم برای سفر به استانبول با تور اقساطی

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

یک فقره چک ضمانت

چند فقره چک به تعداد ماه های پرداخت هزینه تور اقساطی استانبول

سوالات متداول تورهای اقساطی استانبول

بله امکان سفر به استانبول به صورت اقساطی وجود دارد. شما می‌توانید با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تور استانبول از دم قسط را برای خودت و همراهانتان رزرو کنید

آژانس مسافرتی ابرش پرواز مجری مستقیم و با سابقه و خوش نام تور ترکیه است و ارزانترین تورهای قسطی استانبول با کمترین کارمزد و بهترین شرایط را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اگر به دنبال تور ارزان اقساطی استانبول هستید، ابرش پرواز بهترین انتخاب برای شماست.

بله تور قسطی استانبول از تهران هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی انجام می شود.

هر مسافر می‌تواند تا سقف 20 میلیون تومان از شرایط تور اقساطی استانبول بهره‌مند شود و این مبلغ را به صورت اقساطی در ماه های بعد از سفر پرداخت کند.

هر مسافر می‌تواند بین 4 تا 10 ماه را برای پرداخت هزینه تور اقساطی استانبول در نظر بگیرد تا هزینه تور استانبول به مدت 4 تا 10 ماه برایش قسط بندی شود.

همه فصل‌ها برای سفر به استانبول محبوبیت دارند. اما در میان همه آن‌ها، فصل بهار و پاییز بهترین فصل های سفر به استانبول محسوب می‌شوند.

بهتر است که بخش اعظم بودجه‌تان را به دلار و بخش اندک آن را به لیره تبدیل کنید. بعدا می‌توانید در صرافی‌های استانبول بودجه دلاری خود را به لیره تبدیل کنید.

مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید فروم و مرکز خرید زورلو سنتر از معروف‌ترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس هستند.