blog

معرفی 5 شهر و منطقه دیدنی و جذاب در مالزی

کوالالامپوردرمالزی

معرفی 5 شهر و منطقه دیدنی و جذاب در مالزی

شاید وقتی صحبت از سفر به مالزی می شود، شما هم فقط به سفر به کوالالامپور فکر می کنید و فقط نام این شهر به عنوان شهر توریستی مالزی به خاطرتان بیاید. اما واقعیت این است که در مالزی شهرهای دیدنی دیگری هم به جز کوالالامپور وجود دارد. البته مشخص است که کوالالامپور گل سر سبد مالزی است و به عنوان جذاب ترین شهر توریستی مالزی شناخته می شود. اما همان طور که گفتیم، شهرهای دیدنی متعددی در مالزی وجود دارد که بعضی هایشان به اندازه کوالالامپور دیدنی هستند. ضمنا یک سری مناطق خاص نیز در این کشور وجود دارد که در نوع خودشان بی نظیر هستند. با ما همراه باشید تا شما را با دیدنی ترین شهرها و مناطق گردشگری مالزی آشنا کنیم.

کوالالامپور در مالزی

کوالالامپور یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیاست و نه تنها در مالزی، بلکه در کل آسیا جزء محبوب ترین شهرهای توریستی به حساب می آید. این شهر با وجود برج های معروفی مثل پتروناس و برج کوالالامپور زیبایی خیره کننده ای دارد و با وجود مراکز خریدی مثل کی ال سی سی، محبوبیت بی اندازه ای پیدا کرده است. اگر دوست دارید که از یک شهر مدرن با بهترین مراکز خرید، دیدنی ترین جاذبه های گردشگری، بهترین رستوران ها و مدرن ترین مراکز خرید دیدن کنید، بهتر است که در میان شهرهای مالزی، کوالالامپور را برای سفر انتخاب کنید.

 

کوالالامپور در مالزیملاکا در مالزی

ملاکا یکی از دیدنی ترین شهرهای مالزی است و نکته مثبتی که در موردش وجود دارد، این است که با ماشین فقط یک ساعت و نیم با کوالالامپور فصله دارد و توریست ها و گردشگران به راحتی می توانند از پایتخت مالزی به ملاکا دسترسی پیدا کنند. از آنجایی که ملاکا یک شهر تاریخی است و کلیساها، قلعه ها و اماکن تاریخی دیگر دارد، می تواند گزینه خوبی برای بازدید باشد. این را هم بگوییم که ملاکا یک سریفروشگاه های کوچک هم دارد که در در آن ها کفش های چینی، صنایع دستی و هنری و … فروخته می شود و معمولا گردشگران از بازدید و خرید از آن ها استقبال می کنند. گذشته از این ها، رستوران ها و کافی شاپ های جذابی نیز در ملاکا وجود دارد که محبوبیت ملاکا را دو چندان کرده اند.

 

ملاکا در مالزیپنانگ در مالزی

پنانگ یک جزیره بسیار دوست داشتنی است که هر کسی که به آن سفر کرده، شیفته اش شده است. جزیره ای که بیشتر به خاطر باغ های گیاهشناسی، رستوران های خاص و دنج، سواحل زیبا و خیره کننده و موزه ها و اماکن تاریخی دیدنی محبوب شده است و از هر نظر یک مقصد گردشگری ایده آل در مالزی محسوب می شود. جایی که هم برای تفریحات آبی، هم برای بازدیدهای تاریخی و هم برای رستوران گردی مناسب است و به احتمال زیاد شما هم از سفر به آن لذت ببرید.

کامرون هایلند در مالزی

کامرون هایلند یا ارتفاعات کامرون نام یک منطقه گردشگری است که زیبایی طبیعی کم نظیری دارد. این منطقه با مزارع چای، مزارع ن.ن فرنگی و مسیرهای پیاده روی که دارد، باب میل طبیعت دوستان و طبیعت گردان است. این منطقه که از 8 منطقه یا شهر کوچکتر تشکیل شده است، به قدری جذاب است که ما بازدید از آن را به همه توریست ها توصیه می کنیم. اگر به دنبال سفر به یک جای خاص در مالزی هستید، بد نیست که به کامرون هایلند بروید.

 

کامرون هایلند در مالزیتامان نگارا در مالزی

تامان نگارا یکی از قیدمی ترین جنگل های گرمسیری جهان است. جایی که در آن دنیایی از آبشارها، مسیرهای جنگل گردی و رهنوردی و درختان بسیار بزرگ و تنومند وجود دارد و علاوه بر این ها، حیواناتی مثل ببرها، پلنگ ها، فیل های آسیایی و کردگدن هایی که در خطر انقراض هستند، در این جنگل زندگی می کنند. با این حساب جای تعجبی ندارد که همیشه از تامان نگارا به عنوان یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری مالزی یاد می شود.

راستی اگر شما بخواهید به مالزی سفر کنید، دوست دارید که علاوه بر کوالالامپور، از کدام شهر دیدنی در مالزی یا از کدامیک از مناطق گردشگری این کشور دیدن کنید؟ راستی این را می دانستید که می توانید با تور اقساطی به مالزی سفر کنید؟ این را می دانستید که می توانید اول به مالزی سفر کنید و بعد هزینه تور قسطی مالزی را بپردازید؟ برای رزرو تور اقساطی مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید.

تامان نگارا در مالزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *