blog, Country information, مجله گردشگری

نمایشگاه جیتکس دبی gitex

نمایشگاه جیتکس دبی gitex

نمایشگاه جیتکس دبی: دروازه‌ای به دنیای نوآوری و فناوری

نمایشگاه جیتکس دبی که در تاریخ 10 الی 14 اکتبر 2022 مصادف با 18 الی 22 مهر 1401 در دبی برگزار می شود.
هفته فناوری جیتکس امارات gitex رویدادی بسیار مهم در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر می باشد، که مرکز سریعترین رشد فناوری در جهان است، و در دبی برگزار می شود. بینندگان و پیشگامان تکنولوژی در دبی حاضر می شوند تا شاهد فناوری های دست اولی باشند که از نسل ها و نوآوریهای تغییر دهنده جهان الهام گرفته اند. 

وبسایت نمایشگاه : https://www.gitex.com/

 

نمایشگاه جیتکس دبی از جمله بزرگترین نمایشگاه های موجود در زمینه فناوری اطلاعات می باشد، که متخصصین و بازدید کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. نمایشگاه جیتکس دبی به صورت اختصار از جمله  Gulf Information Technology Exhibition گرفته شده است. نمایشگاه هفته فناوری جیتکس از جمله بزرگترین نمایشگاه در زمینه فناوری اطلاعات در خاورمیانه و آسیای جنوب غربی است که بازدید کنندگان بسیاری را از سر تا سر جهان به خود جای داده است.

 

تاریخ نمایشگاه جیتکس دبی
25 لغایت 29 مهر 1400

زمان:  از 9 صبح الی 18 عصر

مکان:  مرکز تجارت جهانی دبی

 

مشخصات نمایشگاه جیتکس دبی

 

مشخصات نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی، به عنوان یکی از برترین نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات در جهان، مقصدی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی است. در این نمایشگاه که هر ساله در دبی برگزار می‌شود، جدیدترین فناوری‌ها در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و متخصصان و رهبران صنعت از سراسر جهان گرد. هم می‌آیند تا به تبادل نظر و ایده‌ها بپردازند.جیتکس طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی، رباتیک، اینترنت اشیاء، فین‌تک، و بسیاری دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر نمایشگاه، جیتکس میزبان کنفرانس‌ها، سمینارها، و کارگاه‌های آموزشی متعددی است که فرصتی عالی برای یادگیری و تبادل نظر در مورد آخرین تحولات دنیای فناوری اطلاعات را فراهم می‌کند.

مباحث کلیدی که در نمایشگاه جیتکس دبی مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • شهرهای الکترونیک
  • حمل و نقل نوین
  • انرژی
  • بازار دیجیتال
  • خانه‌های هوشمند

کنفرانس‌های جیتکس با حضور سخنرانان برجسته از سراسر جهان، آخرین یافته‌ها و ایده‌ها را در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات به اشتراک می‌گذارند. بار علمی بالای این کنفرانس‌ها، مخاطبان بسیاری را از سراسر جهان جذب می‌کند.

اگر به دنبال

آشنایی با جدیدترین فناوری‌های اطلاعات
ایجاد فرصت‌های جدید کسب و کار
شبکه‌سازی با متخصصان صنعت
یادگیری از بهترین‌ها

هستید، نمایشگاه جیتکس دبی را از دست ندهید.

شرکت کنندگان نمایشگاه جیتکس دبی

شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات,سازمان هایی فعال در زمینه حمل و نقل و شرکت هایی که در زمینه خانه های هوشمند فعال هستند. برند های معتبر دنیا که در زمینه کامپیوتر و موبایل فعال هستند در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت می کنند.

بازدید کنندگان نمایشگاه جیتکس دبی

علاقه مندان به فناوری اطلاعات و دنیای تکنولوژی , فعالان در زمینه نوآوری و پیشرفت های روز تکنولوژی , برند های مختلف که به دنبال ایده های جدید در حوزه فناوری اطلاعات می باشند.

چرا نمایشگاه جیتکس دبی

قدمت و سابقه درخشان نمایشگاه جیتکس دبی، در کنار حضور پرشور متخصصان و علاقه‌مندان حوزه فناوری، این رویداد را به یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های تکنولوژی در جهان تبدیل کرده است. جیتکس محلی برای رونمایی از جدیدترین سیستم‌های حمل و نقل، خانه‌های هوشمند و سایر نوآوری‌های روز دنیا است و مخاطبان را با آخرین تحولات دنیای فناوری آشنا می‌کند.حضور بیش از 3 هزار بازدیدکننده در هر دوره، نشان‌دهنده اهمیت و محبوبیت جیتکس در میان فعالان این حوزه است. علاوه بر این، حضور شرکت‌ها و برندهای معروف و برگزاری کنفرانس‌های علمی و تخصصی و چالش‌های مختلف علم و تکنولوژی، جیتکس را به مکانی ایده‌آل برای تبادل نظر، ایده‌ها و تجربیات تبدیل کرده است.

 

In Pictures: Gitex Global 2021 rolls out the hardware and a whole lot of 'New tech' | Business-photos – Gulf News

شرایط سفر به دبی در دوران کرونا

  1. اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  2. انجام تست کرونا PCR برای کلیه مسافرینی که دارای ویزای توریستی و بیزینس و اقامت معتبر باشند. گواهی مربوطه صرفا از مراکز زیر تهیه میگردد
  • بیمارستان عرفان نیایش (تهران)
  • آزمایشگاه پاتولوژی ایران (تهران)
  • آزمایشگاه کاویان (تهران)
  • آزمایشگاه نوبل (اصفهان)
  • آزمایشگاه یاران (اصفهان)
  • مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا (شیراز)

توریستهایی که به دبی سفر میکنند باید دو فرم را تکمیل کنند :

  1. فرم اظهارنامه سلامتی و اینکه علائم کرونا را ندارند.
  2. متعهد بشوند در صورت اینکه کرونا گرفتند باید تمام هزینه های قرنطینه و درمان را خودشان بپردازند.

همچنین همه مسافران باید تست PCR را 96 ساعت قبل از پرواز انجام داده باشند و نتیجه منفی آزمایش را همراه خود داشته باشند(حتی کودکان)

توجه : تست PCR در فرودگاه دبی انجام می شود، برای کسانی که در کشور خود نداده اند اما تا آمدن جواب آزمایش باید در قرنطینه بمانند.

موضوعات نمایشگاه

چاپ سه بعدی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا، امنیت، پردازش ابری، مراکز داده،جابجایی، تکنولوژی مالی، تکنولوژی مصرف کننده، چاپ و اتوماسیون اداری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *