blog

بهترین شهربازی ها و پارک های آبی دبی + قیمت

پارک آبی وایلد وادی دبی

بهترین اماکن تفریحی دبی + قیمت

دبی به داشتن بهترین اماکن تفریحی، جذاب ترین شهربازی ها و مهیج ترین پارک های آبی معروف شده است. اگر شما هم قرار است که به دبی سفر کنید و از امکانات تفریحی بی نظیر دبی استفاده کنید، اول به شما تبریک می گوییم و دوم به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با بهترین اماکن تفریحی دبی آشنا شوید و از جهتی با هزینه های تفریح دبی و قیمت بلیط شهربازی ها و پارک های آبی دبی نیز آشنا شوید.

شهربازی آی ام جی ورلد ادونچر دبی

آی ام جی ورلد ادونچر نام بزرگترین شهربای سرپوشیده دبی است. این شهربازی با وسایل بازی متنوعی که دارد، به یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی دبی تبدیل شده است و رفتن به آن مساوی با تجربه یک دنیا هیجان است. این شهربازی در خیابان شیخ محمد بن زائد دبی قرار گفته است و شما با 299 درهم می توانید بلیط آن را تهیه کنید.

شهربازی آی ام جی ورلد ادونچر دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین پارک های آبی دبی است. این پارک آبی که درست کنار برج العرب قرار گرفته است، طرفداران زیادی در بین توریست ها پیدا کرده است و مهمانان هتل برج العرب نیز از استفاده از امکانات تفریحی آن استقبال می کنند. قیمت بلیط این پارک آبی در دبی که اتفاقا یکی از بهترین اماکن تفریحی خانوادگی دبی است، 299 درهم می باشد.

پارک آبی وایلد وادی دبی

مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

دبی پارک اند ریزورت یک مجموعه تفریحی است که از 4 شهربازی تشکیل شده است که شما می توانید برای تفریح به یکی از آن ها و یا به هر چهار تای آن ها مراجعه کنید. این چهار شهربازی در دبی با نام های پارک موشن گیت، پارک بالیوود، پارک لگولند و ریور پارک شناخته می شوند و به جرئت می توان گفت که هر کدامشان از آن یکی بهتر است. قیمت بلیط این 4 شهربازی در دبی 495 درهم است و واقعا تفریح در آن ها تجربه جالبی است.

مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

پارک وی آر دبی

پارک وی آر دبی یا پارک واقعیت مجازی دبی یکی از جدیدترین اماکن تفریحی دبی است. این پارک که در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است، فضای بسیار متفاوتی دارد و بازی در آن با تفریح در هر شهربازی دیگری در دبی متفاوت است. در این شهربازی می توانید با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی، ساعات بسیار خوشی را با چاشنی ترس و هیجان سپری کنید. قیمت بلیط پارک وی آر دبی 75 درهم است.

پارک وی آر دبی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی

پارک آبی آتلانتیس یکی از بهترین پارک های آبی دبی برای خانواده هاست. جذابیت این پارک آبی به وجد وسایل بازی و امکانات تفریحی بسیار متنوع در آن است. خوبی این پارک آبی این است که یک قسمت مجزا برای کودکان دارد که خیال والدین را از بابت امنیت کودکانشان در حین بازی در این پارک آبی را راحت می کند. تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که قیمت بلیط این پارک آبی در دبی 289 دلار است.

پارک هاب زیرو دبی

این پارک یکی از بهترین شهربازی های دبی برای گیمرها و افرادی است که به بازی های کامپیوتری علاقه مندند. در این شهربازی می توانید داخل یک سینمای 4 بعدی بی نظیر مشغول تماشای فیلم شوید، در مسابقات کامپیوتری ماشین سواری شرکت کنید و یا سرگرم بازی نبرد زامبی ها شوید. این شهربازی با انواع و اقسام بازی های ویدئویی منتظر شماست تا یک شب به یادماندنی را در آن سپری کنید. قیمت بلیط وسایل بازی این شهربازی از 100 درهم شروع می شود.

پارک هاب زیرو دبی

پیست اسکی دبی

در آخر باید بگوییم که پیست اسکی دبی یکی از جالب ترین و جذاب ترین اماکن تفریح دبی است. جایی که در آن می توانید یک تفریح محال را در شهری به گرمی دبی تجربه کنید. این مرکز تفریحی سرپوشیده به گونه ای ساخته شده است که شما می توانید در آن با تله کابین به بالای سطوح شیبدار برفی بروید، اسکی کنید و هیجان تفریح در یک سرزمین برفی واقعی را در دبی تجربه کنید. برای تجربه این تفریح فراموش نشدنی کافی است که یک بلیط به ارزش 310 درهم را تهیه کنید.

برای رزرو تور دبی از دم قسط می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید.

پیست اسکی دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *