blog

معرفی بهترین پارک های آبی بدروم

معرفی بهترین پارک های آبی بدروم

معرفی بهترین پارک های آبی بدروم

به کدام پارک آبی بدروم برویم؟

سفر به بدروم وقتی جذاب تر می شود که شما یک روز کامل در یکی از بهترین پارک های آبی بدروم تفریح کنید. در شرایطی که یک عالمه سرسره آبی هیجان انگیز و جذاب دورتان را فرا گرفته اند و از هر سو فقط صدای خنده و شادی به گوش می رسد. اگر شما هم با ما موافق هستید که نیمی از جذابیت سفر به بدروم به تفریح در پارک های آبی آن است، با ما همراه باشید و ادامه مطلب را مطالعه کنید. با خواندن این مطلب می توانید با بهترین پارک های آبی بدروم آشنا شوید و متوجه شوید که کدامیک از آن ها برای شما جذاب تر و مفرح تر است. اما قبل از اینکه به ادامه مطلب برسیم، باید این را بدانید که چندین و چند پارک آبی در مناطق مختلف بدروم وجود دارد. گذشته از آن ها، بعضی از هتل های 5 ستاره بدروم پارک آبی مخصوص به خودشان را دارند. ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که از میان همه پارک های آبی بدروم، کدامشان سطح و کیفیت بالاتری دارند و شما باید در زمان محدودتان در بدروم کدامشان را برای تفریح انتخاب کنید.

آکوا پارک بدروم در منطقه اورتاکنت

وقتی صحبت از بهترین پارک های آبی بدروم می شود، نام پارک آبی آکوا پارک بدروم قبل از هر پارک آبی دیگری به میان می آید. چراکه آکوا پارک یکی از محبوب ترین و البته یکی از بزرگترین پارک های آبی بدروم است. این پارک آبی که قبل ترها با نام پارک آبی ددمان بدروم شناخته می شد، بعد از سال 2018 و در طی تغییراتی مثل تغییر مدیریت و پرسنل که در آن انجام شد، نامش تغییر کرد و حالا به آن آکوا پارک بدروم می گویند.  پس اگر جایی نام پارک آبی ددمان بدروم را شنیدید، باید این را بدانید که این دو پارک آبی یکی هستند. البته مشخص است که بعد از تغییراتی که در آن انجام شد، کیفیتش نیز بالاتر رفت و مسلما در حال حاضر شرایط و امکانات بهتری از گذشته دارد. این پارک آبی جذابی که در موردش صحبت می کنیم، حدود 35 هزار متر مربع وسعت دارد و امکانات مختلفی را هم برای کودکان و هم برای بزرگترها در خود جای داده است. آکوا پارک به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی بدروم در همه روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر منتظر شماست تا بهترین روز اقامتتان در بدروم را برای شما رقم بزند.

آکوا پارک بدروم در منطقه اورتاکنت

پارک آبی پایرتس این کاکتوس در منطقه یالیکاواک بدروم

پارک آبی پایرتس این کاکتوس که ایرانیان به آن پارک آبی دزدان دریایی بدروم نیز می گویند، یکی دیگر از بهترین پارک های آبی بدروم است و یک سر و گردن از خیلی از پارک های آبی دیگر این شهر بالاتر است. این پارک آبی فضای خوبی هم برای تفریح خانواده ها و هم برای تفریح گروه های دوستانه دارد. البته باید این را بدانید که وسعت پارک آبی پایرتس این کاکتوس قابل مقایسه با وسعت آکوا پارک بدروم نیست و خیلی از آن کوچکتر است. اما با این حال امکانات تفریحی بسیار جذابی دارد و گزینه خوبی برای گذراندن یک روز مفرح و شاد است. این پارک آبی 4500 متر مربعی 9 سرسره آبی، یک استخر برای شنا، یک استخر برای بازی های آبی، یک استخر امن برای بازی کودکان و یک تراس برای آفتاب گرفتن دارد و علاوه بر همه این ها، رویدادها و مسابقات هیجان انگیزی در آن برگزار می شود و در کل محیط مفرحی دارد. خوبی این پارک آبی این است که به نسبت آکوا پارک بدروم معمولا خلوت تر است و خیلی از خانواده ها این خلوتی را ترجیح می دهند. لازم به ذکر است که پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم یک پارک آبی فصلی است و از روز اول تابستان یعنی 1 ژوئن تا روز آخر تابستان یعنی 30 سپتامبر از ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و شما در ایام دیگر سال نمی توانید برای تفریح به آن مراجعه کنید. پس اگر احیانا سفر شما هم به بدروم در فصل تابستان انجام می شود، بهتر است که از موقعیت استفاده کنید و تفریح در پارک آبی دزدان دریایی بدروم را تجربه کنید.

پارک آبی پایرتس این کاکتوس در منطقه یالیکاواک بدروم

حالا شما با خواندن این مطلب فکر می کنید که تفریح در آکوا پارک بدروم برایتان جذاب تر است یا تفریح در پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم؟ امیدواریم که به هر کدام از این پارک های آبی که می روید، یک روز فراموش نشدنی را تجربه کنید و همه چیز در آن روز بر وفق مرادتان پیش برود. در آخر باید این را هم تاکید کنیم که هر دو این پارک های آبی جزء بهترین اماکن تفریحی بدروم هستند و هر دو استانداردهای بالایی دارند.

برای رزرو تور اقساطی بدروم می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *