blog

راهنمای سفر نوروزی به آنتالیا با تور اقساطی آنتالیا

راهنمای سفر نوروزی به آنتالیا با تور اقساطی آنتالیا

راهنمای سفر نوروزی به آنتالیا

آنتالیا یکی از جذاب ترین شهرهایی است که شما می توانید برای نوروز امسال به آن سفر کنید. اگر شما هم به فکر سفر نوروزی به آنتالیا هستید و می خواهید بدانید که هوای آنتالیا در نوروز به چه شکل است، در نوروز در آنتالیا می توان چه تفریحاتی داشت و چگونه می توان سفر ارزانی به آنتالیا در نوروز 1401 داشت، این مطلب برای شماست. ما امروز می خواهیم هرآنچه باید درباره سفر نوروزی به آنتالیا بدانید را به شما بگوییم. ما سعی می کنیم که در این مطلب به سوالات پر تکرار شما درباره سفر نوروزی به آنتالیا و سفر ارزان نوروزی به آنتالیا پاسخ دهیم.

راهنمای سفر نوروزی به آنتالیا

هوای آنتالیا در نوروز به چه صورت است؟

اجازه دهید که درهمین ابتدای مطلب، این را به شما بگوییم که بهارهای آنتالیا فوق العاده هستند. آنتالیا در نوروز هوایی مطبوع با آسمانی آفتابی را تجربه می کند. البته مشخص است که هوای بهار کمی قابل پیشبینی نیست و به هر صورت امکان بارش باران نیز در آنتالیا وجود دارد. اما اگر هم بارانی ببارد، به احتمال زیاد کوتاه و جزئی است و در نتیجه شما می توانید در ایام نوروز انتظار یک هوای دلچسب را از آنتالیا داشته باشید. خوبی سفر به آنتالیا در ایام نوروز در این است که اولا آنتالیا در این ایام خلوت است و دوما اینکه هوای آنتالیا در ایام نوروز نه سرد و نه خیلی گرم است.

 چه لباسی برای نوروز به آنتالیا ببریم؟

هوای آنتالیا در ایام نوروز به اندازه ای گرم هست که شما بتوانید در ساعات روشنی روز با یک تیشرت و یک دامن به خیابان بروید. برای شب هم یک شلوار جین و یک سوئیشرت می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر از ما می پرسید، بهتر است که چند دست لباس متنوع با خودتان برای نوروز به آنتالیا ببرید تا اگر هوا گرم شد، لباس مناسب داشته باشید و اگر هم هوا سرد شد، بتوانید یک سوئیشرت یا یک لباس گرم دیگر را به لباس هایتان اضافه کنید.

چند روز برای اقامت نوروزی در آنتالیا کافی است؟

تورهای نوروزی آنتالیا معمولا در طول یک هفته برگزار می شوند. در واقع شما با شرکت در تور نوروزی آنتالیا می توانید هفت روز از ایام نوروز را در آنتالیا سپری کنید و هر روز این هفته را به شکلی متفاوت و همراه با تفریحات مفرح و متنوع سپری کنید. اگر از ما می پرسید، حداقل یکی از این هفت روز را به بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی آنتالیا در منطقه کاله ایچی که قدیمی ترین منطقه آنتالیاست، اختصاص دهید و شش روز دیگر را مشغول تفریحات هیجان انگیز آنتالیا شوید.

چند روز برای اقامت نوروزی در آنتالیا کافی است؟

در نوروز چه تفریحاتی میتوانیم در آنتالیا داشته باشیم؟

شما می توانید در ایام نوروز انواع و اقسام تفریحات را در آنتالیا داشته باشید. یکی از بهترین تفریحات آنتالیا در ایام نوروز، مربوط به شرکت در ویژه برنامه های عید نوروز می شود که توسط هتل های آنتالیا برگزار می شوند. با شرکت در این جشنواره های جالب می توانید یک نوروز شاد و به یادماندنی را در آنتالیا سپری کنید و شروع سال نو را همراه با فارسی زبانان دیگر در آنتالیا و به شکلی متفاوت و خاص جشن بگیرید. حتی می توانید در کنسرت های ویژه عید نوروز در آنتالیا شرکت کنید و خودتان را مهمان شنیدن صدای خوانندگان محبوبتان در آنتالیا کنید. همچنین می توانید از سواحل آنتالیا و دیگر جاهای دیدنی آنتالیا دیدن کنید و تفریحات ساحلی جالبی مثل قایق سواری را در سواحل زیبای آنتالیا تجربه کنید. مخصوصا اینکه سواحل آنتالیا در ایام نوروز بسیار خلوت تر از ایام تابستان هست و در نتیجه ایام نوروز فرصت مناسبی برای بازدید از سواحل آنتالیا و لذت بردن از آرامش بی انتهای آن محسوب می شود. گذشته از همه این ها، می توانید در ایام نوروز در منطقه قدیمی آنتالیا گشت بزنید، از موزه های آنتالیا و پارک های مختلف آنتالیا دیدن کنید یا اینکه از امکانات تفریحی بی نظیر هتل های آنتالیا بهره ببرید. با وجود همه این ها، می توانید مطمئن باشید که نوروزی که در آنتالیا سپری می کنید، با همه نوروزهای زندگیتان متفاوت خواهد بود.

چگونه در ایام نوروز، ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟

اگر به دنبال یک سفر ارزان نوروزی هستید، ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم. شما می توانید با استفاده از تورهای اقساطی آنتالیا ویژه نوروز با شرایط اقساطی و با کمترین هزینه به شهر زیبای آنتالیا در ترکیه سفر کنید. اگر می خواهید نوروز امسال به یک سفر خارجی بروید و در عین حال نمی خواهید که خیلی برای این سفر هزینه کنید، تور اقساطی نوروزی آنتالیا برای شما بهترین گزینه است.

برای رزرو تور قسطی آنتالیا نوروز 1401 و یا اطلاع از شرایط تورهای اقساطی آنتالیا نوروز 1401 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی ابرش پرواز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *