مجله گردشگری, blog

تور کوبا با ابرش پرواز تجربه ای فراموش نشدنی در قلب کارائیب

راهنمای سفر کوبا با ابرش پرواز

راهنمای سفر تور کوبا با ابرش پرواز

چقدر راجع به کشور کوبا می‌دانید؟ با ما همراه‌باشید تا درباره‎‌ی سفر به تور کوبا با ابرش پرواز برای شما بگوییم .

کشور کوبا جزیره ای زیبا از چند جزیره در دریای کارائیب و اقیانوس آتلانتیک شمالی تشکیل شده است؛ که پایتخت آن هاوانا است. این کشور در سال 1492 توسط کریستف کلمب کشف شد. کشور کوبا تا سال 1898 یعنی پایان جنگ اسپانیا و آمریکا، مستعمره این کشور ماند. در نهایت در سال 1952 میلادی بعد از اعلام  استقلال خود نام جمهوری کوبا را به خود اختصاص داد.حالا اجازه بدهید، برایتان بگوییم چه چیزهایی در کوبا جالب است. از نکات قابل توجه تور کوبا می‌توانیم به سیگار برگ، ماشین‌ های کلاسیک و مناظر طبیعی فوق العاده اشاره کنیم، که فقط در جزایر کارائیب می توانید ببینید. کوبا تنوع فرهنگی بالایی دارد، از نظر آموزشی و پزشکی می‌توان گفت یکی از کشورهای پیشرو در سراسر جهان محسوب می شود.زبان کوبا اسپانیایی و ساعت محلی: 8.5 ساعت عقب تر از ایران است، پول رایج این کشور پزو است، و جمعیتی حدود 13 میلیون نفر دارد.در خصوص شهرهای گردشگری کوبا میتونیم از شهر های هاوانا، وارادرو، ترینیداد، گوانتانامو، سانتا کلارا، سین فوئگوس، ونیالس نام ببریم.در تور کوبا با ابرش پرواز ما از سه شهر هاوانا، ترینیداد و وارادرو دیدن می کنیم.

آب هوای کوبا

آب و هوای کوبا به طور کلی نیمه گرمسیری است و دمای هوا در طول سال بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد متغیر است. با این حال، وزش باد در این کشور گاهی اوقات شدید است و می تواند دما را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این امر به ویژه در مناطق ساحلی و کوهستانی کوبا بیشتر دیده می شود.

به نظر شما بهترین وقت سفر به کوبا با تور چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به کوبا، فصل زمستان و بهار، یعنی ماه‌های دسامبر تا ماه می‌ است. در این فصل، آب‌وهوای کوبا معتدل و دلپذیر است و احتمال وقوع طوفان و سایر شرایط جوی نامساعد کم است. همچنین، در این فصل، سواحل کوبا آب‌های زلال و شفاف‌تری دارند و دمای هوا برای شنا و فعالیت‌های آبی مناسب است.اگر قصد دارید سفر کوبا را با ابرش پروازاستفاده کنید، بهترین زمان برای خرید تور کوبا فصل زمستان و بهار است. می توانید از آرامش و خلوت بیشتر لذت ببرید.

راهنمایی تور روسیه کوبا

 

راهنمای سفربه تور کوبا

 

غذا در کوبا

غذاهای کوبا، با تلفیقی از تأثیرات فرهنگی اسپانیایی، آفریقایی و کارائیب، طعم های متنوع و جذابی را به گردشگران ارائه می دهد. برخی از محبوب ترین غذاهای کوبایی عبارتند از روپا ویجا، پائیا، و چورو. این غذاها با قیمت های مقرون به صرفه و دلچسب، گزینه ای عالی برای گردشگرانی است که می خواهند با فرهنگ غذایی کوبا آشنا شوند.

 

غذا در تورکوبا

آیا برای تور کوبا ویزا لازم است؟

بله شما در سفر کوبا با ابرش پرواز باید ویزای توریستی این کشور را اخذ کنید،نیاز است که حدود دو ماه قبل برای درخواست ویزا اقدام نمایید. و البته حضور خود مسافر در سفارت کوبا جهت مصاحبه الزامی است؛ مگر در شرایط خاص با هماهنگی ابرش پرواز نیازی به حضورمسافر در سفارت نیست این یک امکانی هست که برای مسافرین شهرستانی خود در نظر گرفته است. نگران نباشید شما میتوانید ویزای خود را به ابرش پرواز بسپارید. اگر سفر کوبا خود را از ابرش پرواز تهیه کنید فقط 55 دلار هزینه بابت ویزا می پردازید. باز هم نگران نباشید. یک پیشنهاد ویژه ی دیگر برای شما داریم. شما می توانید در سفرکوبا  را بصورت اقساطی از ما تهیه کنید.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کوبا

 

تور کوبا با ویزا

 

خلاصه سفر تور کوبا

بازدید از شهر هاوانا پایتخت کوبا، محله ودادو، میدان استقلال، بازدید از شهر قدیم، میادین اصلی کوبا و تجربه نوشیدن موهیتوی کوبایی، دیدن شهر پینار دل ریو، قایق سواری در غار Indio ، بازدید شهر ونیالس، تماشای صخره های رنگی Mural de la prehistoria، بازدید از مزارع تنباکو و تجربه تولید سیگار برگ کوبایی، بازدید از شهر سیئن فوئگوس، میدان خوزه مارتی، تئاتر توماس تری، ساختمان Palacio de Valle، دیدن شهر ترینیداد، گشت شهری ترینیداد و تجریه لذت نوشیدن کوکتل های بی نظیر کوبایی، تماشای رقص و موزیک آمریکای لاتین در کافه La Canchanchara، بازدید از شهر سانتاکلارا، موزه معروف چه گوارا، دیدن Armored Train  یادگار انقلاب کوبا، دیدار از شهر وارادرو، استفاده از سواحل خلیج مکزیک و اقیانوس اطلس شمالی، خرید سوغاتی است تور کوبا با ابرش پرواز فرصتی عالی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کوبا است.

 

کوبا در یک‌نگاه

 

خلاصه سفر تور کوبا

 

برنامه سفر تور کوبا با ابرش پرواز

روز اول

صبح سفر خود را به سمت کوبا از تهران آغاز می کنیم. پس از توفقی نسبتا طولانی در استانبول به سمت هاوانا پایتخت کوبا پرواز میکنیم.

روز دوم

فردا صبح زود در فرودگاه بین المللی هاوانا به زمین خواهیم نشست. بعد از پشت سر گذاشتن امور مربوط به ویزا به هتل جهت استراحت خواهیم رفت. بعد از ظهر برای گشت شهری می‌رویم و از محله Vedado و میدان استقلال بازدید می کنیم. پس از آن به سمت شهر قدیم پیش میرویم و از میدان های جذاب هاوانا بازدید می کنیم. از نوشیدنی های معروف کوبایی یعنی موهیتو میل می کنیم، و دوباره برای استراحت به هتل بر میگردیم.

روز سوم

بعد از صرف صبحانه جهت قایق سواری در غار Indio به سمت شهر پینار دل ریو راهی میشویم. سپس برای بازدید از بزرگترین نقاشی فضای باز دنیا در صخره های Mural de la Prehistoria به شهر ونیالس میرویم. پس از آن به دیدن مزارع تنباکو میرویم همونجایی که قراره از طرز تهیه سیگار برگ معروف کوبایی و خرید آن لذت ببریم. سپس به هتل باز میگردیم.

 

روز چهارم

امروز وقت خود را به استفاده از سواحل اقیانوس اطلس شمالی و همچنین استفاده از ماشین های کلاسیک آمریکایی اختصاص خواهیم داد.

 

روز پنجم

بعد از صرف صبحانه و تحویل اتاق، به سمت شهر سیئن فوئگوس راهی میشویم تا از میدان خوزه مارتی و تئاتر توماس تری بازدید نماییم. سپس به دیدن ساختمان Palacio del Valle میرویم. بعد از صرف ناهار به سمت شهر ترینیداد می رویم و در هتل اتاق خود را تحویل میگیریم.

 

روز ششم

امروز به دیدن شهر ترینیداد میرویم و با لذت بردن از کافه های رقص و موسیقی لاتین و همچنین کوکتل های معروف شهر ترینیداد روز خود را سپری می کنیم.

 

روز هفتم

بعد از صبحانه و تحویل اتاق به سمت شهر سانتاکلارا راهی میشویم. از موزه معروف چه گوارا از معروف‌ترین چهرهای انقلاب کوبا و همچنین نماد Armored Train یادگار دوران انقلاب بازدید میکنیم. سپس به سمت شهر وارادرو میرویم و در هتل اتاق خود را تحویل گرفته استراحت میکنیم.

 

روز هشتم

امروز زمان خود را صرف استفاده از سواحل اقیانوس و گشت و گذار در شهر می کنیم.

 

روز نهم

امروز می توانید وقت آزاد خود را برای استفاده از سواحل و همچنین برنامه اختیاری از جمله Catamaran بگذارید.

 

روز دهم

بعد از صرف صبحانه به سمت هاوانا بازمیگردیم. بعدظهر زمان خود را می توانید به خرید سوغات اختصاص دهیم.

 

روز یازدهم

صبح زود اتاق خود را تحویل می دهیم. به سمت فرودگاه راهی میشویم و به سمت استانبول پرواز میکنیم.

 

روز دوازدهم

رسیدن به تهران، در حالی که از آمریکای مرکزی دیدن کرده ایم، از دیدن ماشین‌های کلاسیک لذت برده‌ایم و دوستی هایی ساختیم به ارزش کیمیای

جاودانگی است.

 

برنامه سفر تور کوبا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *