جاذبه های گردشگری آنتالیا

منطقه ی کمر|Kemer

منطقه ی کمر|Kemer

کمر منطقه ای است با منابع آب شیربن فراوان که در 40 کیلومتری آنتالیا واقع شده است.به دلیل دیوار بلندی که دور این منطقه برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده است نامش را کمر نامیده اند.

کمر شهری تازه ساخت است که طبیعت زیبا ی آن به همراه منابع آب شیرن موجب شده است که بتواند در تمامی فصول سال گردشگران را به سمت خود جذب نماید.

شهر کمر دارای هتل های مجلل، رستوران ها، کافه های متعدد، ویرانه های تاریخی، وهم چنین  بازارهای جالب است و آب و هوای معتدل دارد.

گردشگران علاقه مند به ورزش های آبی همچون قایقرانی و دریانوردی می توانند از سواحل و خلیج های بکر جنوبی شهر استفاده نمایند.

ساحل منطقه کمر دارای پرچم آبی است که این پرچم از طرف اتحادیه اروپا اعطا گردیده است و نشان داشتن ساحل پاک و تمیز می باشد.

یکی از جذابیت های این منطقه آب و هوای مدیترانه ای آن است که نباید سفر به آنجا را از دست داد.

فستیوال بین المللی غواصی نیز هر ساله در این منطقه برگزار می شود که توریست های بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.در واقع این منطقه دارای جاذبه های ورزشی زیادی است و توریست هایی که به ورزش علاقه دارند را به سمت خود جذب می نماید.

 

…………………………………………………………………………………

#می توانید از خدمات تور اقساط ابرش پرواز برای سفر به آنتالیا استفاده نمایید.

سوالات متداول

چگونه اقساط سفر کنیم؟

شما می توانید بین 20 تا 50 درصد مبلغ اولیه تور را نقد پرداخت کنید و الباقی را طی اقساط 4 تا 10 ماه فقط با داشتن دسته چک به صورت اقساط پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *